masih sibuk, sakit

بسم الله الرحمن الرحيم

ambik dari google..

kerinduan membawa aku ke sini..
ok..sebenarnya bukan hanya sebab rindu nak menulis kat blog ni, tapi sebab penat, penuh dengan masalah dan kerja yang bertimbun. hari sabtu 19/11/2011 ada fiesta futsal terbuka dan penghuni bumi terpaksa main. dalam perjalanan nak pergi ke tempat pertandingan, penghuni bumi terjatuh di dalam bas kerana bas tu terlalu padat dengan manusia dan masa melalui selekoh, bas tu seolah-olah hampir nak terbalik. Alhamdulillah bas tak terbalik tapi penghuni bumi yang terbalik. so, lutut tercedera. masa pertandingan penghuni bumi jadi goal keeper je sebab kaki baku dan lutut sakit..

20/11/2011 ada interaksi mahabbah antara PERDANA UKM dengan PMK UM. pagi tu kena main futsal lagi..huhu..pertandingan persahabatan. kali ni penghuni bumi jadi player biasa tak jadi goal keeper dah sebab kedua-dua belah lutut lebam teruk. masa main tu badan dah sakit-sakit lepas main bertambah sakit..habis main futsal, terus pergi dewan untuk interaksi..pukul 1 lebih balik kolej, terus tidur..bangun tidur rasa tak boleh nak jalan, sakit..ni la sebab dah lama tak main lasak.

21/11/2011 kelas berjalan macam biasa..mlm ada meeting konvensyen..macam2 hal yang berlaku yang menyedihkan. yang menggembirakan pun ada juga..hmm...nak buat report tapi tak larat nak fikir..menulis blog tak perlu perah otak pun..jadi menulis kat sini untuk hilangkan kepenatan, kemurungan dan seumpanya... 


notes: 
-menulis macam tak ada perasaan je...entah apa-apa..
-lutut masih sakit...tapi sakit itu baik..






Ulasan