Ahad, 17 April 2011

Bertukar!

بسم الله الرحمن الرحيم

Tengok title : 'Bertukar!'
Apa yang bertukar tu..??
wajah baru..abaikan wajah justin bieber.

Ok, dah terang lagi bersuluh, wajah blog penghuni bumi dah bertukar...kenapa ye?? Sebab nya, sebelum ni blog penghuni bumi agak suram dan kelam..bukan apa, memang penghuni bumi suka tengok warna2 macam tu..huhu..ok, tak pe, tak salah kalau nak ubah citarasa sekali sekala..pasal blog ni, takpe lah (asal bukan tukar2 pasangan, an3?), nak sedapkan mata memandang dan memberi mood yang ceria..

notes:
- edit blog sambil henti rehat.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...