Jumaat, 12 November 2010

Sayang Faruqi..Tahniah! ^_^

بسم الله الرحمن الرحيم

Alhamdulillah..selesai sudah perjuangan yg sementara, final exam dis sem. Rasa lega sangat sebab dh habis. Tunggu sem depan plak..Dah habis usaha, tawakkal kt Allah je lh. Semoga dapat keputusan yg x mengecewakan (aamin..).

Ok, berbalik pada tajuk. Ptg tadi tengah jalan2, daki2 bukit ukm ni, nk balik bilik, dapat panggilan dari Faruqi... pelik jugak nape la budak ni call waktu2 begini..biasanya lepas isyak baru call. Perbualannya x lebih tapi kurang mcm ni :
Faruqi: "assalamualaikum kak irah, buat gapo"
Penghuni bumi : "waalaikumussalam..kak tengoh daki bukit ni. Ado gapo?"
Faruqi : " kak daki gunung everest ko?" ~ (buat lwak plak bdk ni)
Penghuni bumi: "bukit ukm lah,sini mana ado gunung everest. Qi nk oyak gapo ni call kak?"
Faruqi: "hehehe..kak rah, Qi nk oyak Qi buleh 5A. Td Qi gi sekoloh tengok result.hehe..ayah wi hadiah roti   canai..hehe."

OK, cukup setakat tu..nk tulis semua panjang..Sobonarnyo dh tahu result UPSR keluar hari ni,,lupa plak nk call awal2 td..So, akak ucap tahniah buat Qi..nanti besok akak keluar gi beli hadiah untuk Qi (duit dh kureng,huhu)..Buleh plak budak ni cakap ayah bg hadiah roti canai..tu belanja makan la adik oi...nanti ayah kasi la hadiahnye (pakaian sekolah baru,beg baru, kira hadiah ler tu)..pape je lah..

Nak beli ape ye esok..kena beli brg yg murah2 je nampaknya tapi pling penting brg tu bermanfaat. Hmm...mata dah ngantuk ni..sebelum tido, sekali lg, tahniah buat Qi, semoga Qi teruskan kejayaan dalam menghadapi ujian2 seterusnya juga ujian dalam kehidupan. I know u can do it! Akak sayang Qi!

sayang kamu =)

p/s untuk Qi : 
1- sebelum azan tgk jam dulu dh masuk waktu ke belum ye dik..kesian kt makcik2 pakcik2 kt kmpung..tgh asyik duk buat keje,kena tgglkan keje tergesa2 nk g surau..

2- jgn asyik main game je..rosak laptop tu..ade faham??


note : Tahniah buat adik2 kat luar sana yg berjaya  dalam UPSR x 
kira lh dapat bape A, sebab
adik2 semua dah usaha yg terbaik.
Perjalananmu masih panjang.


2 ulasan:

  1. salam ziarah pagi..tahniah kepada anak buah...

    BalasPadam
  2. tahniah diucapkan..tahniah jgk kepada kakandanya..
    selamat bercuti sem..
    semoga result sem ni gempak..

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...