Jumaat, 24 September 2010

Akhirnya......

Assalamu'alaikum...
Beberapa kali mencuba,,mencuba dan terus mencuba
akhirnya....
dapat jugak connect dengan internet.
Fuh! Minggu yang penat..
sebab hari-hari ada kelas malam.
Exam pun waktu malam..sabar je la..

Walaupun penat,,banyak kerja kena buat,
akhirnya...
dapat jugak post entry kali ni.
Macam-macam hal yang berlaku,,
menyebabkan aku tak dapat post apa-apa entry.
Salah satunya....
tak dapat connect dengan internet.

Nak buat ucapan hari raya pun tak sempat..
Rasanya,,setakat ini dulu 
sambung esok lusa pulak.
Mata sudah mahu tertutup,
nak tahan dengan batang mancis pun tak boleh..
jadi penyelesaiannya,,,
TIDUR...

Sebelum itu dan pastinya belum terlambat lagi
nak buat ucapan yang sudah lama terpendam..
akhirnya....
dapat jugak ucapkan
SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR dan juga BATIN =)


2 ulasan:

  1. haha..selamt hari raya..maaf zahir batin.kuih rayer mana? msih blum trlmbat nak minta.hehe

    BalasPadam
  2. salam ukhuwwah : dh terlambat daa...biskut dh abis. masuk perut sendiri. biskut chipsmore ade..ngee =)

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...