Conteng

Soooo bored!! Hmmm...dah lame x update blog ni. Sesia je ade blog tp x guna kn?? So, ape salahnye lau sekali sekala aku menconteng blog ni. Ade yg suke ade yg x suke x kesah..yg penting HATI i puas!

Hmm...memandangkan xde ape nk buat (walaupun assigment bertimbun), jd hari ni aku jelajah blog rakan-rakan tgk luahan rasa hati, marah, suka, duka n so on..
N jap lg nk intai blog someone yg makin menyombong ngan i (saper tu???)..

Sebenarnya aku kangen kat die..tiap mlm msti tringat kt die..(tahu la die x ingat sama aku...huhu) Nk buat cm ne duk sorang2 kat bilik ni amat membosankn. Tengok kiri nampak dinding,tengok kanan nampak katil, tengok depan nampak tingkap, tengok belakang nampak.......faham2lah. So aku tengok lah laptop yg comel ni...

Dulu bleh gak aku borak n gaduh ngan someone tu, sebelum g kuliah, balik kuliah, sebelum mandi, lepas mandi, sebelum tido, lepas bangun tido,..setiap saat lh.. semua benda atas muka bumi ni boleh dijadikan cerita bermula dari luar hinggalah ke dalam habis kami gali..

Aku nk gtau die dh lame aku 'x sakit' sebab x duk sebilik ngan die..aku tau die risaukan aku..bimbang aku telan panadol bnyak2. So, jgn risau sebab u dh dpt seorang penolong pengarah (jiran sebelah) yg akan membantu u sembunyikan panadol i..huhu

Dh nk masuk pkul 3 ni, aku pandang kanan nampak...



Katil!! ia dh memanggil-manggil ku..
Jd i berangkat dulu..

p/s: someone yg baik ati tu (suke la orang puji die) jangan marah ye!

Ulasan