Rabu, 11 Ogos 2010

Nak buat ucapan....

First nak ucapkan

Jom kita sama-sama memperbanyakkan amalan dan
sentiasa berdoa


Tapi jangan la tido sepanjang masa mula dari sahur sampai
masuk waktu berbuka..ingat tau!!

Masa puasa kena la patuhi pantang larangnya ye.....

Bukan tu je...jangan buat maksiat dalam bulan mulia ni (x cakap dalam bulan lain bleh buat maksiat).. Tapi kalau korang buat jugak jangan salahkan makhluk lain yang goda korang, sebab....


Jangan tinggalkan sahur (kalau yg x tersedar tu xpe la)..rugi sape2 yg x nak bangun sahur..Bagi sesiapa yg betul2 malas, makan kurma n minum air pun dah cukup..



Dah tiba waktu berbuka!!
Jom pi masjid.. dapat makan free bleh save bajet (cam aku,,huhu). Yg nikmatnya makan kat masjid ni bleh makan dalam dulang cm ni...

Tapi gambar tu bukan kat Malaysia ni,,kalau kat sini makan nasi la..makan ramai2
...hmm,sedap sampai menjilat jari!

Lastly nak ucap sekali lagi selamat berpuasa, selamat bersahur, selamat berbuka, selamat beribadah n selamat semuanya..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...