Jalan-jalan simpan duit...

Huh! penatnye..tp sonok dapat g jalan-jalan hari ni..yg paling best dapat simpan duit. simpan kat tabung lam kedai..sayangnya duit ni x boleh ambik balik..huhuhu.
Tapi,,,,bukan duit aku..hehe..maaf ye bt fren aku tu..dh die yg sudi nk belanja kn. ape lg aku terus setuju la. semua benda aku capai..die yg byr..bertambahlah tabung simpanannya kt kedai n aku,,,,,selamat dlm purse..hehe..

Nk buat cm ne kn, ni first time seseorang nk belanja aku..huhu..n first time dpt rasa sonok coz ambik barang tp x perlu keluarkan duit sendiri..
Kitorang berlima td makan kt sbuah kedai ayam panggang. Yum!Yum! Best!..sedap ayam tu..tambah menyelerakan lg sbb makan pn x perlu bayar..hehe..

Trima kasih bnyk la bt fren tu..len kali lau nak keluar g jalan-jalan jgn lupa invite me ya..hehe..jgn risau, bukan nk kikis duit u pn. Stakat mntk belanja mkn je..

Hmm...sekarang nk cek barang-barang yg aku beli td..heheeeeeeeeeee..sukenye..
Trime kasih lg skali bwk g jalan2!

Ulasan